Aktuality
Na tomto místě bude prostor pro Vaše případne dotazy a připomínky. Rádi si vyslechneme Vaše podněty, jsme tady hlavně pro Vás.
tým autoškoly Ostrava
*AUTOŠKOLA Vlasta Tichá s.r.o.*
Položky jsou povinné.
Přejít na stranu: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59
Dobrý den, ještě jsem nebyla v autě, nemám kartičku jízd, ale už jsem absolvovala přednášku z techniky, která je prý povinná...chci se zeptat, zda tuto přednášku musím absolvovat znovu, nepodepisovala jsem žádnou účast. děkuji
Dobrý den, techniku znovu absolvovat již nemusíte, přejeme hezký den :-)
Dobrý den!!Chci se jen zeptat jestli nevadí,že zaplatím autoškolu až týden před zkouškami,nemám čas kdy se dostavit do učebny.děkuji
Dobrý den, nevadí to, je to dokonce jedno s hesel naší autoškoly, hezký den :-)
Dobrý den ....chtěl bych si domluvit první schůzku ....slyšel jsem , že před jízdami je nutné seznámení s vozidlem, které provádí údajně pan Tichý ....jenže tomu se nemohu dovolat...volal jsem již 3x - každý den jednou.--číslo: 773650996 .....poradíte mi tedy ? ...Děkuji moc
Dobrý den, za vzniklé nedopatření se Vám omlouváme, nyní by mělo být již vše v pořádku, zkuste napsat i sms, hezký den :-)
Dobry den! uspesne jsem udelala zkousku z autoskoly! Chtela bych moc podekovat vasi autoskole za super vyuku! Oddelene dekuju panu Pavliku za trpělivost! Preji mnoho uspechu! P.s Chtela bych rozvedet co presne musim prinest do Magistratu pro udelani ridick. prukazu? S pozdravem Markéta H.
Dobrý den, velmi Vám děkujeme za pozitivní reference, vážíme si toho a p. Pavlíkovi vše vyřídíme, bude mít radost. Na Magistrát je nutná Občanka, fotka, 50 kč, a doklad o zdravotní způsobilosti, přímo na místě si pak vypíšete žádost a podáte ji, hezký den :-)